Wie is ACTELaffinity?

  De vrucht van een reus in verzekeringen

“Actel” is een merk van P&V Verzekeringen cvba, Belgische verzekeringsgroep P&V die opgericht werd in 1907, en nu zowat 100 jaar een financieel sterke en betrouwbare verzekeraar is. ACTEL is sinds jaren gespecialiseerd in de verzekerings- en financiële sector.


Het voornaamste doel van ACTEL bestaat erin globale en vernieuwende oplossingen te bedenken en te ontwikkelen voor de meest uiteenlopende profielen van haar klantenkring.


In het kader van deze politiek zag in 1996 het Call Center van ACTEL het licht: ACTELaffinity. Een nieuwe eenheid met als voornaamste doelstelling: aan een homogeen cliënteel producten en diensten op maat aanbieden.


  Een hele aparte infrastructuur, een dagelijkse inzet

De aanpak van ACTELaffinity mag best origineel genoemd worden, alle vragen worden meteen behandeld via het Call Center. Dit is trouwens het zenuwcentrum van ACTELaffinity. Dag in dag uit, staan er 15 tele-adviseurs voor u klaar. Zelfs buiten de gebruikelijke kantooruren. Hun opdracht: een persoonlijk, snel en open contact met de klanten. Dankzij de meer dan 100 gratis telefoonlijnen worden de wachttijden van onze klanten beperkt tot het minimum.


  Een eenvoudige en directe relatie

Wilt u een vraag stellen, advies inwinnen, een probleem voorleggen ? U hoeft geen tijd te verliezen. U belt ons gratis en wordt meteen geholpen.

Op weekdagen van 9 tot 17 u.

U kunt ons ook contacteren via deze site.


  Een stevige, gemotiveerde ploeg die maar één doel voor ogen heeft: u verder helpen.

En u niet als een nummer, maar als een « partner » behandelen. Altijd beschikbaar zijn is één ding. Wij vinden dat u recht hebt op meer.

© ACTELaffinity 2009 - Wettelijke vermelding